(Mobilblogga)

Alexi här! Shit vad sent det blev igår asså. Har typ inte sovit någonting alls.. Satt uppe med polarna och några bers HELA kvällen. FYFAN VAD ROLIGT DET VAR ATT TÄLTA. Men jag var inte så mkt i tältet utan låg utanför med Hampus runt om mej.. Berättar inget mer om det, för lite privat liv måste man ju ha.. Right biatch?
Nu är jag fett bakis och har typ dränkt mej i alvedon och några monster gick ner också, som Kalle hade med sig.
Så nu börjar jag sakta men säkert kvickna till igen...

LÄNGTAR TILL THE VOICE, DET KOMMER ÄGA FETT. Det är ju fest sen efter också. FF hos någon kompis till killarna. Jag och Bellie ska ju SÅKLART med! Håll utkik efter mej (på The Voice), jag kommer ha rosa linne på mej iaf. Det är jag säker på!
Men nu får jag tänka nu tid. Nu ska vi börja dra oss hemåt, jag ska hoppa in i duschen, träffa någon polare sen är det fest igen som gäller! Känner mej som en bakis-bitch!!!!!!!!!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0