LITE MER OM BIATCHALEXANDRA

Jag känner redan att bloggen regerar världen. Jag känner det från fingertopparna ut ur mina bitchiga röda tår.
Vi har redan 110besökare och vi startade den typ precis. Shit vad glad jag (Alexandra) är.
Jag kanske ska berätta lite om mej själv? Ok, ni har inget val.
Jag heter Alexandra men kallas alltid för Alexis eller Kissie. Ofta Kissie för att jag är så lik henne. Men jag är mycket snyggare och snäppet bitchigare. Jag har mött henne några gånger och hon bölar varje gång. Jag berättar inte mitt hemliga vapen men hon är fett gråtgråtflickan.
Jag hatar verkligen hatar min familj... ASSÅ VARJE GÅNG NÅGON KOMMER IN I MITT RUM SKRIKER JAG DET HÖGSTA JAG KAN OCH SLÄNGER SAKER PÅ DOM, SEN ÄR DET BARA ATT SMÄLLA IGEN DÖRREN. Asså så jävla jobbiga. Idag skulle jag fått min månadspeng. Jag blev fett lack för jag ville ju också ha 2000 som Bellie, men mamma ba: JAG HAR BARA 1500 NU i plånboken. Och jag fick fullständigt damp och skällde ut kärringen. Jag vill ju förfan ha mina 2000 kronor.

NU SKA JAG SNART UT OCH FESTA. FETT TRÅKIG BELLIE ÄR.. Hon palla inte följa med ikväll, hon skulle till Lidingö på hemma partaj. Men jag pallar liksom inte vara hemma hos Philip. Han liksom dumpade mej förra månaden och jag har fortfarande inte kommit över det. Jag trodde verkligen vi hade ngt fint ihop! Men nej.. Han låg med en ny tjej nästa dag. Och då gjorde jag det också bara för att jag mådde så dåligt. Gustav ringde mej samma kväll och frågade hur det var med mej (Han är kompis med Philip). Då sa jag att jag mådde skit! Då, så gullig som han är, så bjöd han hem mej till honom (han var där med en kompis, nu kallad "Mr Hemlig") det var FF så jag kände mej tvungen att gå. Jag drack lite för mycket vin och bers och rätt som det var låg jag där i sängen med honom......... Jag kan inte glömma Philip, vad ska jag göra?

Nu ska jag iaf till östermalmstorg, får se vad som händer där borta. David tjatade med mej, orkar egentligen inte. Men vad gör man inte för lite alkohol? 
Puss på skinkan bitches!

Kommentarer
Postat av: COLLE

Hur gamla är ni egentligen? :O

2009-08-07 @ 23:48:48
URL: http://typcolle.tk
Postat av: Sofia

Kom in på den här bloggen på något sätt... Jag vet inte vad du ska göra med Philip.. SKIT I HONOM BARA. AJG KOMMER FORTSÄTTA FÖLJA BLOGGEN. ÄLSKAR ERT SÄTT ATT SKRIVA PÅ1!!!!11

2009-08-07 @ 23:50:42
Postat av: ..

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA så jävla patetisk!

2009-08-08 @ 12:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0