Bellie här!

Heej alla 106 unika läsare, asso jag kan inte fatta att vi fått så många läsare på en dag!! :O
Alla fall, nu sitter jag hemma hos "lidingöphilip" och småpratar lite, hyffsad lugn fest iallafall!
Skönt att ta de lite lugnt!!
Efter shoppingrundan idag fick jag med mig ett par SJUKT snygga skor, men dom kostade tyvärr 3000....
Så såhär gick det till (jag hade ju bara 2000kr)
Jag såg skorna och blev direkt förälskad, svarta med lite "nitar" och 13 cm hög klack♥ jag blev direkt "förälskad" i dom, men insåg att jag inte kunde köpa dom... jag tog upp mobilen ur min lilla men dyra väska och ringde till pappa,
-Hej pappa kan jag få 3000 kronor av dig till ett par skor?
-Men Bella du fick ett par skor förra veckan ju?
-Ja men jag har inte svarta med nitar på..... (sur)
-Okej då gumman jag sätter inn det på ditt kort
-Tack pappa hej då!
Min pappa gör allt för mig! Eller han vågar inte göra något annat? Jag blir som ett monster om haf inte får som jag vill...

Allafall, jag såg att ni läsare som kommenterat tyckte färgen var FÖRrosa men den är ju "bitchigt" rosa... men som ni vill, imorron byter vi till en lite ljusare rosa!!
Och en fråga som vi fick av en tjej var hur gamla vi va, vi är 15 år... :)

Men hörni, nu ska jag ta mig ut till köket och göra mig en liten drink till!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: lars

snopp:D

2009-08-08 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0